A boleio

12 dezembro 2006

29/12/2006

Pois por aclamación popular (e os que queiran protestar que apuren;) o día 29 será o que día no que Santiago sexa víctima das nosas borracheiras e animaladas varias :) Sobre a loxística automobilística xa falaremos, non? mais polo de agora non se descarte a oferta do Jose... Sobre a loxística de camas, os que non caiban aquí van para casa do Diego (que estrea mobles o 22 deste mes, jeje) ou viceversa. Traede saco de durmir, toalla e muda (aqueles que vos toque mudar os gayumbos a fin de ano, claro). Podemos quedar na miña casa, que está no cu do mundo pero máis lonxe están as vosas, non?! (rúa Lisboa, 3- 2º C - enfronte de Área Central) ou onde vos plazca máis. Eu estou tan contenta que nin me importa!

3 Comentários:

  • Em 8:22 da manhã, Blogger Ivoninho said…

    Hostia, acabas-me de lembrar que este ano sim que me toca mudar de calzoes.
    E nao vos preocupedes por mim, brindarei nessa data a vossa saude, e esse brinde comezara uma serie de tres dias de borracheira contiunua (bufff, ja me doe o figado).
    Puto teclado anglosaxao!

     
  • Em 9:35 da manhã, Anonymous Anónimo said…

    Outro que vai. Jose, apunto-me ao carro, nunca melhor dito. Já falamos

     
  • Em 8:21 da manhã, Anonymous Anónimo said…

    Venha enton, eu tamen me apuntarei á borrachera conxunta esa. Por certo, tenho o piso do meu irmao vacio polo que teremos direito a unha vivenda digna por un dia...

    saluditos

     

Enviar um comentário

<< Home